woensdag 2 maart 2011

Liebster Award voor Biezonder!

Van mevrsnoeshaan heb ik de Liebster Award gekregen, voel me vereerd, hartelijk bedankt!

De Liebster Award is vooral beginnende Bloggers die nog niet zo erg bekend zijn. Met deze award wordt de Blog in 't zonnetje gezet en krijgt deze de verdiende aandacht 
(Blogs met tig volgers hebben ze niet nodig). 
Het is de bedoeling dat ik hem nu door mag geven aan een paar andere Bloggers.

Graag geef ik deze award door aan 2 dames van ThePinkHouseLadies die onlangs net een Blog zijn gestart. Ik wens ze veel succes en ga ze zeker volgen!

Als 2e wil ik de award doorgeven aan
365facesproject. Een hele Biezonder Blog, neem maar eens een kijkje, echt de moeite waard! 


Deze award is dus voor jullie! 
Wat moet je doen, als je deze award gekregen hebt? 
(is overigens niet verplicht natuurlijk)


Je maakt een verwijzing naar de Blog van de persoon die je deze award heeft gegeven en laat een bedankje achter op hun Blog voor deze award. Op je eigen Blog maak je een bericht met de afbeelding van 'Liebster blog' en neemt de instructies (die je nu leest dus) over. Maak in je bericht een koppeling naar de Blogs aan wie je de award door wilt geven. En schrijf een berichtje op de uitgekozen Blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.



4 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk gebaar deze Award, dank je wel! Hartelijke groet, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg bedankt voor de Award, vinden we helemaal leuk :-D!
    Hartelijke groetjes The Pinkhouseladies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi!
    Wij gaan je volgen, wat een leuke blog heb je! Zodra we een kringloop-fan ontmoeten, worden we enthousiast! :-)

    Groetjes, Chrissie en Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een biezonder leuk blogje!
    Een volger erbij hoor!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen